Scopul nostru este de a oferi clientului mai mult decat asteapta. Un client multumit nu e suficient. Un client trebuie sa fie uimit, incantat si dornic sa revina.

Pentru a reusi asta, atentia la detalii este esentiala si e esential ca produsul sa treaca prin mainile noastre in toate procesele de fabricare.

In acest scop, personalul nostru e calificat si instruit periodic cu privire la respectarea tuturor normelor de calitate. Acesta realizeaza fiecare produs luind in calcul cele mai mici detalii, pe care le trateaza cu cea mai mare responsabilitate si profesionalism. Iar rezultatele sunt pe masura.

« Made in Romania » inseamna faptul ca ne asumam ceea ce realizam, iar comenzile clientilor nostri sunt tratate de o echipa multumita.

De la tiparire, plastifiere, stantare, iar apoi montare manuala si ambalare, cutiile apartin fiecarui operator, iar efortul lor se poate vedea in calitatea si rigurozitatea de care ambalajul final da dovada.

Certificatul ISO de calitate garanteaza existenta, respectarea si urmarirea procedurilor de calitate si control. Imbunatatirea continua e parte din activitatea societatii noastre, pentru ca, pe o piata in continua miscare, inovatia si standardele ridicate sunt esentiale.

In ciuda provocarilor, nu am facut niciodata rabat la calitate.

Am avut remarci sau solicitari ale clientilor pentru reducerea costurilor. In acest sens, am propus variante mai simple, schimbari de design sau concept, dar niciodata reducerea calitatii materialelor. Iar clientii inteligenti stiu ca un produs de calitate superioara e interdependent de un ambalaj asemenea. Ambalajul ilustreaza valoarea produsului.

Un client pentru care costul MIC primeaza e un client care nu intelege ca ambalajul vinde. A nu investi in ambalaj e ca si cum ti-ai inchide produsul sub cheie.

Sa ne gandim la clientul nostru : un mic producator de bomboane de ciocolata. El intentioneaza sa-si vanda produsul de pe raft. Oare cati din clientii finali vor alege produsul pentru gustul bomboanelor, care cu siguranta e foarte bun? Si oare cati clienti aleg produsul in functie de modul in care acesta e prezentat, ambalat? Cu siguranta exista clienti, care stiu deja ca acele bomboane sunt foarte bune, iar acelea vor prima in fata concurentei. Dar ce ne facem cand dorim sa crestem numarul de clienti, prin atragerea de clienti noi? In cazul acesta, clientul potential alege ambalajul.

Cand stii ca ai un produs bun, « imbraca-l » ca atare. Primul gust e simtit cu privirea. Apoi, clientul se convinge ca nu s-a inselat.

Sa ne ridicam in fata celorlalti, sa starnim clientul, sa-i facem cu ochiul, sa-l uimim, sa-l incantam !